آموزش درج نوشته در وردپرس
بهمن ۲۷, ۱۴۰۲
هزینه ها و مزایای طراحی مجدد وب سایت
هزینه ها و مزایای طراحی مجدد وب سایت
تیر ۱۶, ۱۴۰۳

سئو خارجی(off page) چیست

آخرین بروزرسانی: تیر ۲۵, ۱۴۰۳ @ ۱۲:۲۱ ب.ظ

سئو را می توان از روی هر تلاشی که برای بهبود وب سایت خود انجام می دهید توضیح داد. اما آیا می دانستید که تفاوت مهمی بین سئو داخلی و خارجی وجود دارد؟ بهینه سازی وب سایت شما سئو داخلی نامیده می شود که حتما به آن توجه کنید و شامل مواردی مانند ساختار سایت، محتوا و بهینه سازی سرعت می باشد.

سئوی خارج از صفحه، شامل موارد دیگر از جمله، سئوی محلی، ساخت لینک و رسانه های اجتماعی است. به عبارت دیگر، ایجاد ترافیک برای سایت شما و ظاهر کردن کسب و کار شما مانند فضای معامله واقعی. و در این پست به شما توضیح خواهیم داد که سئو خارجی چیست و چرا باید در سایت پیاده سازی کرد. البته به یاد داشته باشید که طراحی سایت در اردپرو شامل سئو رایگان نیز می باشد.

قرار گرفتن در معرض، اعتماد و آگاهی از برند

هنگامی که بر روی سئو داخلی تمرکز می کنید، و تمام وقت و تلاش خود را برای ایجاد یک وب سایت خوب صرف می کنید، از جمله نوشتن محتوای عالی، ایجاد ساختار سایت محکم، وب سایت خود را موبایل پسند می کنید و روی بهبود سرعت صفحه کار می کنید، به ظاهر همه چیز خوب پیش می رود زیرا شما تمام تلاش خود را انجام داده اید. درست است؟ خوب، اما بخش دیگری وجود دارد که ما نمی توانیم به راحتی آن را فراموش کنیم: سئوی خارج از صفحه یا سئو خارجی. این به شما کمک می کند تا آن انبوهی از بازدیدکنندگان و مشتریان بالقوه را به صورت ارگانیک وارد سایت کنید. هر دو بخش مهمی از پازل موفقیت شما هستند.

با نوشتن محتوای با کیفیت که استانداردهای سئو را به خوبی در آن پیاده کرده اید، می توانید در موتورهای جستجو رتبه کسب کنید، اما با گرفتن لینک از چند سایت عالی و مرتبط برای آن محتوا، احتمال اینکه در پایان رتبه بسیار بالاتری داشته باشید را افزایش می دهید. همین امر مهم در مورد ایجاد برند شما و ایجاد اعتماد نیز صدق می کند. این فقط در سایت شما اتفاق نمی افتد، بلکه بیشتر در خارج از سایت اتفاق می افتد.

نه تنها رتبه بالا برای عبارت جستجوی شما مهم است، بلکه ایجاد اعتماد و احساس اقتدار نیز اهمیت دارد. شما باید به نظر بهترین نتیجه جستجو باشید، نه تنها از نظر فنی و محتوایی، بلکه در واقعیت نیز. محبوبیت، کیفیت و ارتباط همه چیز هستند. به خصوص اکنون که EEAT (که مخفف عبارت Experience, Expertise, Authoritativeness و Trustworthiness است) به یک مفهوم اصلی در نحوه رتبه بندی Google محتوای آنلاین شما تبدیل شده است.

قصد طراحی سایت را دارید؟ می توانند با مراجعه حضوری (10 الی 14:30) به آدرس: اردبیل، باغمیشه ۱۰۰ متر بطرف سعدی و یا غیر حضوری تماس با 09357881083 خدمات مربوط به طراحی سایت را دریافت کنید.

بسیاری از آن به لینک بیلدینگ مربوط می شود

پیوندها رشته هایی هستند که وب ما را در کنار هم نگه می دارند. موتورهای جستجو مانند گوگل از لینک ها برای تعیین میزان ارزش یک محتوا یا یک وب سایت استفاده می کنند. اگر در مورد سئو جدی هستید، دریافت لینک های با کیفیت همیشه یک تاکتیک عالی خواهد بود. در گذشته، بحث هایی در مورد ارتباط پیوندها وجود داشته است. ما کاملاً به اهمیت پیوندها اعتقاد داریم. همانطور که گفته شد، شما به وب سایت های خوب و مرتبط با فعالیتتان نیاز دارید. از هر سایتی لینک را نخرید، و مراقب باشید که کجا و چگونه به شما پیوند داده شده است.

نیاز به مشاوره دارید؟

رسانه های اجتماعی تا حدی کمک می کنند

رسانه های اجتماعی برای رتبه بندی خوب در موتورهای جستجو ضروری نیستند. با این حال محبوبیت آن ها هر روز در حال افزایش است و افراد بیشتری از این پلتفرم ها برای جستجوهای آنلاین خود استفاده می کنند. با این حال این یک راه عالی برای دسترسی به افراد بیشتر و رشد برند شما به طور کلی است.

در پایان، سئو به معنای یافتن هر چیزی به صورت آنلاین است. با فعال بودن در رسانه های اجتماعی، شما قابل اعتمادتر می شوید، راحت تر پیدا می شوید و راهی عالی برای نمایش بیشتر برند خود خواهید داشت. مردم به احتمال زیاد انتظار خواهند داشت که شما را در آنجا پیدا کنند و شما نمی خواهید آنها در نهایت دست خالی برگشته و یا با رقبای شما برخورد کنند. همچنین به شما فرصتی عالی برای تعامل با مخاطبان خود به شیوه ای سرگرم کننده و رو در رو می دهد. بنابراین مطمئن شوید که برای دستیابی به مخاطبان خود در رسانه های اجتماعی سرمایه گذاری کرده باشید.

پتانسیل سایت خود را با خدمات طراحی وب UI/UX تا حد انفجار برسانید و با تکنیک های اردپرو، از فروش چند برابری محصولات و خدمات خود لذت ببرید.

سئوی محلی نیز سئوی خارج از صفحه است

اگر کسب و کار شما محلی گرا باشد، سئوی محلی ضروری است. اما این چه چیزی است؟ در جایی که به طور معمول، شما تلاش خود را بر روی دستیابی به افراد بیشتری متمرکز می کنید، در هر کجا که هستند، سئوی محلی بر روی دستیابی به افراد در یک منطقه خاص تمرکز می کند. بنابراین، برای مثال، زمانی که شما یک تعمیرگاه دوچرخه یا مشاور املاک هستید.

سئو برای سایت مشاغل محلی، بخشی از سئوی خارجی است. بازاریابی دهان به دهان نقش مهمی در جذب افراد به کسب و کار شما دارد. نه فقط این، مشتریان خوشحال می توانند نظراتی را به صورت آنلاین ارائه دهند که Google و سایر مشتریان بالقوه می توانند از آنها برای مشاهده عملکرد شما استفاده کنند. تجربیاتی که افراد از کسب و کار شما دارند، باید مشابه و مثبت باشد، چه آفلاین باشند و چه آنلاین.

فراموش نکنید که خودتان را به نمایش بگذارید

با اهمیت نشان دادن تخصص یا قدرت خود در مورد یک موضوع، باید مطمئن شوید که این فقط در وب سایت شما گفته نمی شود. خود را در معرض دید قرار دهید و در مورد رشته یا تخصص یا خدمات و محصول خود با دیگران صحبت کنید. با وبلاگ نویسی برای وب سایت دیگران در زمینه فعالیت خود، انجام مصاحبه، مهمان شدن در پادکست ها یا رفتن به رویدادها برای انجام یک سخنرانی یا کارگاه، دانش خود را به اشتراک بگذارید و فعال باشید تا به مردم بفهمانید که شما شخص مورد علاقه (یا وب سایت) در مورد آن موضوع خاص هستید.

سئوی خارجی بخشی جدایی ناپذیر از استراتژی سئوی شما است

همانطور که نشان دادیم، سئوی خارجی مکمل سئوی داخلی است. و باید پا به پای هم برای یک هدف حرکت کنند. شما باید روی آنچه در خارج از وب سایت شما می گذرد نیز تمرکز کنید. روی لینک سازی مناسب و مرتبط، برندسازی و بر روی رسانه های اجتماعی خود کار کنید تا بهترین استفاده را از سئوی خود ببرید. شما می توانید سایت خود را برای هر هدفی که می خواهید بهینه کنید، اما اگر به عنوان یک مقصد با کیفیت برای مردم تلقی نشود، نرخ تبدیل کم و نرخ پرش افزایش خواهد یافت که برای هدف و سایت شما یک سم خواهد بود. پس سایت خود را برای مردم بهینه سازی کنید نه موتورهای جستجو.